مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 04:402021-11-30سياسي

اجرای پویش بذرکاری در جنگل گیان نهاوند در آینده نزدیک 


مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان همدان از اجرای پویش مردمی بذرکاری احیای جنگلهای زاگرس همزمان با 11 استان زاگرسی کشور در منطقه جنگل گیان شهرستان نهاوند در دهم آذر ماه خبر داد.

- اسفندیار خزایی در جلسه هماهنگی اجرای پویش مردمی بذرکاری برای احیای جنگلهای زاگرس با اشاره به تامین بذر مورد نیاز برای اجرای این پویش، گفت: این طرح با هدف احیا و زادآوری جنگل های استان های زاگرس نشین در منطقه جنگل گیان نهاوند آغاز خواهد شد.

وی افزود: در اجرای این طرح تلاش می شود تا از گونه های جنگلی سازگار با شرایط اقلیمی وآب وهوایی استان استفاده شود.

خزایی با بیان اینکه این پویش مردمی از ساعت 10 صبح روز دهم آذر به صورت همزمان در 11 استان زاگرسی کشور آغاز خواهدشد، گفت: این پویش در استان همدان با حضور دکتر منصور معاون وزیر و رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور اجرا می شود.

وی با دعوت از عموم مردم برای مشارکت در پویش بذرکاری در سطح جنگل ها و مناطق تعیین شده توسط ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ها، اضافه کرد: این برنامه مردمی با مشارکت دوستداران محیط زیست و منابع طبیعی، همراهی و همکاری شورای اسلامی روستاها، مردم،جوامع محلی، مسئولان دولتی و محلی، تشکل های زیست محیطی، بسیج سازندگی، هلال احمر باهدف حفظ و احیا جنگل ها و مراتع اجرا خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش بذرکاری در جنگل گیان نهاوند در آینده نزدیک 

اجرای پویش بذرکاری در جنگل گیان نهاوند در آینده نزدیک